Tesla zapoznaje klientów z technologią Modelu S

Ruszyła akcja promocyjna modelu Tesla S. W punktach dilerskich Tesli na terenie USA zainteresowani klienci będą mogli zgłębić tajniki technologii, która wprawia w ruch elektrycznego sedana. 

Tesla Stores – bo tak Tesla określa swoje punkty dilerskie –  nie są klasycznymi punktami sprzedaży. Wynika to ze specyfiki samego produktu, a dokładnie z jego innowacyjności. Ludzie zainteresowani zakupem elektrycznego sedana zadają sobie zapewne wiele pytań dotyczących konstrukcji, użytkowania i niezawodności. Tesla Motors postanowiła udzielić im widowiskowej lekcji.

25 listopada 2011 ruszyła wystawa technologii elektrycznych, która jest prezentowana w punktach sprzedaży marki. Każdy zainteresowany może na własne oczy zobaczyć, co kryje się pod nadwoziem modelu S. Dzięki ekranom dotykowym, odwiedzający zgłębiają wszystkie elementy konstrukcyjne. Tesla twierdzi, iż w obrębie ich salonów nie istnieją znaki „Don't touch”. George Blankenship z Tesla Motors, komentując całą akcję mówi„Chcemy, żeby wszyscy – od przedszkolaka do emeryta – przyszli i przekonali się na własną rękę, że elektromobilność to  przyszłość motoryzacji”.



Źródło: Tesla, informacja Mototarget

RAPORT

Polska
Świat
Replay Media 2009 - 2025 - wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka Plików Cookies