Pakiet 1LE dla Chevroleta Camaro 2012 zostanie zaprezentowany podczas
Głównym celem w tym przypadku jest przygotowanie samochodu do ekstremalnej jazdy torowej. W związku z tym Camaro otrzymał amortyzatory z technologią Magnetic Ride Control zapożyczone z modelu ZL1, 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Goodyear Eagle F1 Supercar, a także wyczynowe hamulce Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu i czterotłoczkowymi z tyłu.
Elektryczne wspomaganie kierownicy dba o to, aby cała moc jednostki napędowej trafiała tylnych kół, a nie po części do silnika wspomagania. W modelu koncepcyjnym zastosowano też krótko zestopniowaną ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, która pozwala skrócić czasy przyspieszeń.
Nadwozie Chevroleta Camaro 1LE pokryto czerwonym lakierem Victory Red i przyozdobiono czarnym wykończeniem maski silnika i tylnego spoliera. Wnętrze wykończono z kolei czarną tapicerką skórzaną obszytą kontrastującymi nićmi, natomiast deskę rozdzielczą i panele drzwiowe ozdobiono srebrnymi wstawkami.
Nie wiadomo, czy pakiet 1LE trafi do seryjnego modelu. Zważając jednak na bogatą, „torową” tradycję Chevroleta jest to bardzo prawdopodobne.