Bentley zaprezentował we Frankfurcie odświeżoną wersję ekskluzywnego modelu Continental GTC.
Dyskretny lifting objął przednią część nadwozia, która nawiązuje teraz do większego modelu Mulsanne. Wprawne oko zauważy nową osłonę chłodnicy i reflektory przypominające kształtem drogocenny kamień.
Wnętrze to z kolei zmodyfikowana deska rozdzielcza z nową tablicą wskaźników oraz nowy ekran dotykowy sterujący systemem audio i nawigacją satelitarną. Pasażerowie siedzący z tyłu mają teraz więcej miejsca na nogi dzięki przeprojektowanym przednim fotelom, natomiast wszystkie osoby podróżujące nowym Bentley’em docenią dodatkowe schowki w kabinie pasażerskiej.
Pod względem technicznym, Continental GTC różni się od poprzednika większym rozstawem kół z przodu i z tyłu, bardziej precyzyjnym układem kierowniczym oraz dostrojonym zawieszeniem. Najnowsza wersja napędu na cztery koła rozdziela teraz moment obrotowy w stosunku 40:60 (przód-tył). Wcześniej układ pracował w konfiguracji 50:50.
6-litrowy silnik W12 z podwójnym turbodoładowaniem zyskał dodatkowe 15 KM mocy i 50 Nm momentu obrotowego. W sumie produkuje więc 575 KM i 700 Nm. Z jednostką współpracuje nowa przekładnia QuickShift, dzięki której przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 4,8 sekundy, a sprint ze startu zatrzymanego do 160 km/h trwa 10,9 sekundy. Odważni kierowcy rozpędzą auto do 314 km/h.
Zainteresowani kupnem tego luksusowego kabrioletu mogą już składać zamówienia, które realizowane będą najwcześniej pod koniec roku. Ceny w Wielkiej Brytanii rozpoczynają się od 149 350 funtów.