Obejrzyj i zapamiętaj - Embrace Life

Reklama „Embrace Life” promująca bezpieczeństwo na drogach kosztowała zaledwie 47 000 funtów, jednak już teraz została okrzyknięta przez internautów najlepszym spotem reklamowym na świecie, notując miliony wejść w serwisie YouTube.
Reklama spotkała się z uznaniem jury podczas festiwalu New York Festival of International Advertising Awards, pokonując produkcje takich „gigantów” jak Nike czy Starbucks.
W spocie stworzonym dla Sussex Road Safety Partnership, brytyjskiej instytucji zajmującej się bezpieczeństwem na drogach, udział wzięli: Austin Spangler (aktor znany m.in. z serialu EastEnders), Lara Corrochano (aktorka z Hiszpanii) oraz 10-letnia Clare Denning.
Ta niskobudżetowa produkcja powstała w ramach kampanii upominającej kierowców, aby zapinali pasy. Głównym celem agencji reklamowej Alexander Commercials odpowiedzialnej za całość było przybliżenie odbiorcom kwestii bezpieczeństwa w pojeździe w krótkim filmie nagranym bez dialogów, a jedynie zaakcentowanym poruszającą muzyką. Oto efekt prac:

 Źródło: Metro.co.uk, informacja Mototarget.pl

RAPORT

Polska
Świat
Replay Media 2009 - 2025 - wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka Plików Cookies