Jak Amerykanie reklamują Fiata 500?

Pierwsza reklama Fiata 500 emitowana w Stanach Zjednoczonych sugeruje, iż najnowszy „przybysz z Włoch” adresowany jest do osób, które przejmują kontrolę nad swoim życiem. Słowem kluczowym jest w tym przypadku „pasja”.
W spocie reklamowym zabrakło praktycznych informacji na temat zwrotności auta w warunkach miejskich, czy chociażby jego dynamicznych właściwości jezdnych. Całość nieco przytłacza i nudzi się już po pierwszych sekundach. Czy Amerykanie to kupią?
W Stanach Zjednoczonych gama Fiata 500 składa się z trzech wersji (Pop, Sport i Lounge) z silnikiem 1.4 MultiAir o mocy 101 KM. Można wybierać spośród 14 kolorów karoserii (kolory typu „metalik", pastelowe z perłowymi, trójwarstwowymi wykończeniami), 14 kombinacji kolorów i materiałów siedzeń, dwóch aranżacji wnętrza (czarny i kość słoniowa) oraz całej gamy akcesoriów, stworzonych przez Mopar. Model produkowany jest w Meksyku i dostępny na rynku w cenie od 15 500 dolarów.

 
 


Źródło: Worldcarfans.com, Fiat, informacja Mototarget

RAPORT

Polska
Świat
Replay Media 2009 - 2025 - wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka Plików Cookies