McLaren wykorzystał Pebble Beach Concours d'Elegance do promocji swojego najnowszego modelu, który właśnie wchodzi na amerykański rynek.
Mclaren eksponuje swój nowy model, wykorzystując do tego znane imprezy motoryzacyjne. Taktyka popularna i dająca dobre efekty. Imprezy takie jak Goodwood Festival of Speed, czy Concours d'Elegance skupiają uwagę nie tylko dziennikarzy i kolekcjonerów, ale również całą, zamożną, śmietankę towarzyską. Istnieje więc szansa, iż zupełnie przypadkowy klient zdecyduje się
na MP4-12C pod wpływem impulsu, zauroczony atmosferą święta motoryzacji na kalifornijskim klifie. Producent drogowego bolidu zadbał o odpowiednią oprawę. Samochód oglądał Arnold Schwarzenegger i słynny, brytyjski prezenter Jay Leno. Ten drugi posiada w swojej kolekcji poprzedniego McLarena F1.
Tony Joseph, dyrektor amerykańskiego oddziału Mclarena, potwierdził również listę amerykańskich dilerów, ruszających do boju o nowe zamówienia, o których pisaliśmy w Mototarget.pl już kilka miesięcy temu.