McLaren MP4-12C debiutuje w Ameryce

McLaren wykorzystał Pebble Beach Concours d'Elegance do promocji swojego najnowszego modelu, który właśnie wchodzi na amerykański rynek.

Mclaren eksponuje swój nowy model, wykorzystując do tego znane imprezy motoryzacyjne. Taktyka popularna i dająca dobre efekty. Imprezy takie jak Goodwood Festival of Speed, czy Concours d'Elegance skupiają uwagę nie tylko dziennikarzy i kolekcjonerów, ale również całą, zamożną, śmietankę towarzyską. Istnieje więc szansa, iż zupełnie przypadkowy klient zdecyduje się

na MP4-12C pod wpływem impulsu, zauroczony atmosferą święta motoryzacji na kalifornijskim klifie. Producent drogowego bolidu zadbał o odpowiednią oprawę. Samochód oglądał Arnold Schwarzenegger i słynny, brytyjski prezenter Jay Leno. Ten drugi posiada w swojej kolekcji poprzedniego McLarena F1.

Tony Joseph, dyrektor amerykańskiego oddziału Mclarena, potwierdził również listę amerykańskich dilerów, ruszających do boju o nowe zamówienia, o których pisaliśmy w Mototarget.pl już kilka miesięcy temu.

>>> zobacz video <<<



Źródło: www.thenewsmarket.com, informacja Mototarget

RAPORT

Polska
Świat
Replay Media 2009 - 2025 - wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka Plików Cookies